Regulament magazinului online
§ 1
Dispoziții introductive
- Magazinul online Decoratiuni Metalice, disponibil la adresa https://metalowedekoracje.pl, este condus de R. M. P. Sp z o. O. cu sediul la ul. Klonowa 36 în localitatea Antoniów, 42-233 Mykanów. înscrisă la Registrul Curții Naționale de către Tribunalul Districtual din Częstochowa, Secția XVII Comercială a Registrului Curții Naționale sub numărul KRS 0000539857, cu capital social de 5.000 PLN, NIP 5732852633, REGON 360596063.
- Aceste Reglementări se adresează atât consumatorilor, cât și antreprenorilor care utilizează magazinul și definesc regulile de utilizare a magazinului online, precum și regulile și procedura de încheiere a contractelor de vânzare cu clientul la distanță prin intermediul magazinului online.
§ 2
Definiții
- Consumator – o persoană fizică care încheie un contract cu Vânzătorul ca parte a magazinului, al cărui subiect nu are legătură directă cu activitatea sa profesională.
- Vânzător – R. M. P. Sp z o. o. cu sediul în Antoniów str. Klonowej 36, cod poștal 42-233 Mykanów, înscris în Registrul Curții Naționale de către Tribunalul Districtual din Częstochowa, Secția XVII Comercială a Registrului Curții Naționale sub numărul KRS 0000539857, cu capital social de 5.000 PLN, NIP 5732852633., REGON 360596063
- Client – fiecare entitate a face achiziții prin intermediul magazinului online.
- Antreprenor– o persoană fizică, o persoană juridică și o unitate organizațională care nu este o persoană juridică, a cărei lege separată acordă capacitate juridică, care desfășoară în nume propriu a unei afaceri care utilizează Magazinul.
- Magazin– un magazin online administrat de Vânzător la adresa de internet decoratiunimetalice.ro.
- Contract încheiat la distanță – contract încheiat cu Clientul ca parte a unui sistem organizat de încheiere de contracte la distanță (ca parte a Magazinului), fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau mai multor mijloace de comunicare la distanță până la încheierea contractului, inclusiv .
- Reglament– reglulament al magazinului online.
- Comandă– Declarația de intenție a Clientului trimisă prin intermediul Formularului de comandă și care vizează direct încheierea unui Contract de Vânzare a Produselor sau a Produselor cu Vânzătorul.
- Cont– cont de client în magazin, acesta conține date furnizate de client și informații despre comenzile plasate de acesta în magazin .
- Formular de înregistrare– formular disponibil în Magazin care vă permite să creați un Cont.
- Formular de comandă – un formular interactiv disponibil în Magazin care vă permite să plasați o Comandă, în special prin adăugarea de Produse în Coș și definirea termenilor Contractului de vânzare, inclusiv modalitatea de livrare și plată.
- Coș de cumpărături– un element al software-ului Magazinului în care Produsele selectate pentru achiziție sunt vizibile și este, de asemenea, posibil să se determine și să se modifice datele Comenzii, în special cantitatea de produse.
- Produs – un articol / serviciu mobil disponibil în Magazin care face obiectul Acordului de vânzare încheiat între Client și Vânzător.
- Conntract de vânzare– un acord de vânzare a produselor, încheiat între client și vânzător prin intermediul magazinului online. Acordul de vânzare înseamnă, de asemenea – în conformitate cu caracteristicile Produsului – un contract pentru furnizarea de servicii și un contract pentru lucrări specifice.
§ 3
Contact cu Magazinul
- Adresa vânzătorului: str. Klonowa 36, 42-233 Antoniów
- Adresa de e-mail : birou@decoratiunimetalice.ro
- Numere de telefon : +48 517 148 703, +48 570 454 925
- Numărul de fax al vânzătorului –
- Numărul contului bancar al vânzătorului (IBAN ) 85 1050 1142 1000 0090 8068 1225
- Clientul poate comunica cu Vânzătorul utilizând adresele și
numerele de telefon furnizate în acest paragraf. - Clientul poate comunica telefonic cu Vânzătorul
în următoarele ore: luni-vineri: 8-16.
§ 4
Cerințe tehnice
Pentru a utiliza magazinul, inclusiv vizualizarea sortimentului magazinului și plasarea comenzilor pentru produse, trebuie să:
- dispozitiv cu acces la Internet și un browser web,
- un cont de e-mail activ (e-mail),
- serviciul cookie-urilor activ ,
§ 5
Informații generale
- Vânzătorul, în măsura maximă permisă de lege, nu va fi răspunzător pentru orice întreruperi, inclusiv întreruperi în funcționarea magazinului, cauzate de forță majoră, acțiunile ilegale ale unor terțe părți sau incompatibilitatea magazinului online cu infrastructura tehnică Clientului.
- Vizualizarea sortimentului magazinului nu necesită crearea unui cont. Plasarea comenzilor de către Client pentru Produse în sortimentul Magazinului este posibilă fie după crearea unui Cont în conformitate cu prevederile articolului 6 din prezentul Regulament, fie prin furnizarea datelor personale și de adresă necesare care să permită finalizarea Comenzii fără crearea unui Cont.
- Prețurile indicate în magazinul online sunt în lei (RON ) și sunt prețuri brute (inclusiv TVA).
- Suma finală de plătit de către Client constă în prețul Produsului și costul livrării (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale), despre care Clientul este informat pe site-ul magazinului la plasarea Comenzii, inclusiv când exprimând voința de a fi legat de Contractul de vânzări.
- În cazul unui acord care acoperă abonamentul sau furnizarea de servicii pe o perioadă nedeterminată, prețul final (final) este prețul total, inclusiv toate plățile pentru perioada de decontare.
- Atunci când natura obiectului acordului nu permite, în mod rezonabil, să calculeze în avans prețul final, informații despre modul în care va fi calculat prețul, precum și taxele pentru transport, livrare, servicii poștale și alte costuri, vor fi furnizate în magazin în descrierea produsului.
§ 6
Crearea unui cont în magazin
- Pentru a configura un cont în magazin, trebuie să completați formularul de înregistrare.
- Crearea unui cont în magazin este gratuită.
- Conectarea la cont se face prin introducerea loginului și parola setate în formularul de înregistrare
- Clientul poate oricând, fără a oferi un motiv și fără a suporta taxe, să șteargă Contul prin trimiterea unei cereri corespunzătoare Vânzătorului, în special prin e-mail sau în scris la adresele prevăzute la § 3.
§ 7
Reguli pentru plasarea unei comenzi
Pentru a plasa o comandă trebuie să:
- logați în magazin (opțional) ;
- selectați Produsul care face obiectul Comenzii și apoi faceți clic pe butonul „Adăugați în coș” (sau echivalent);
- logați-vă sau utilizați opțiunea de a plasa o comandă fără înregistrare;
- dacă a fost selectată opțiunea de a plasa o comandă fără înregistrare – completați formularul de comandă introducând datele destinatarului comenzii și adresa la care urmează să fie livrat produsul,
selectați tipul de expediere (metoda de livrare a Produsului), introduceți detaliile facturii, dacă sunt diferite de detaliile destinatarului Comenzii, faceți clic pe butonul „Comandă și plătiți” / faceți clic pe butonul „Comandă și plătiți” și confirmați comanda făcând clic pe linkul trimis în e-mail, - alegeți una dintre metodele de plată disponibile și, în funcție de metoda de plată, plătiți comanda într-un termen specificat, sub rezerva § 8 punctul 3.
§ 8
Livrare și modalități de plată
- Clientul poate utiliza următoarele metode de livrare sau colectare a Produsului comandat:
- Livrare prin curier, Curier ramburs;
- Serviciu de curierat, curierat ramburs,
- Preluare personală disponibilă la: Klonowa 36, Antoniów
- Clientul poate utiliza următoarele metode de plată:
- Plata la livrare
- Plata la livrare
- Plata prin transfer bancar în contul Vânzătorului
- Plăți electronice
- Plăți online cu cardul bancar
3. Informații detaliate despre metodele de livrare și metodele de plată acceptabile pot fi găsite pe site-ul magazinului.
§ 9
Executarea contractului de vânzare
- Încheierea Acordului de vânzare între Cumpărător și Vânzător are loc după ce Cumpărătorul a plasat o Comandă folosind Formularul de Comandă din Magazinul Online, în conformitate cu § 7 din Reglementări
- După plasarea Comenzii, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și, în același timp, acceptă Comanda pentru executare. Confirmarea primirii Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare are loc prin trimiterea Vânzătorului către Cumpărător un e-mail adecvat la adresa de e-mail a Cumpărătorului furnizată la plasarea Comenzii, care conține cel puțin declarația Vânzătorului de primire a Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare și confirmarea încheierii Contractului de vânzare. După primirea de către Cumpărător a e-mailului de mai sus, se încheie un Contract de vânzare între Cumpărător și Vânzător. Confirmarea primirii Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare are loc prin trimiterea către Client a unui e-mail adecvat la adresa de e-mail a Clientului furnizată la plasarea Comenzii, care conține cel puțin declarația Vânzătorului de primire a Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementarea și confirmarea încheierii contractului de vânzare. . La primirea e-mailului de mai sus de către Client, se încheie un Contract de vânzare între Client și Vânzător.
- Dacă clientul alege:
- plata prin transfer bancar, plată electronică sau plată prin card de credit, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 4 zile calendaristice de la data Contractului de vânzare – în caz contrar, comanda va fi anulată.
- plata la livrare la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la livrare.
- plata în numerar la ridicarea personală, Clientul este obligat să efectueze plata la livrare în termen de 5 zile de la data primirii informațiilor despre disponibilitatea coletului pentru colectare.
- În cazul în care Clientul a ales o altă metodă de livrare decât colectarea personală, Produsul va fi trimis de Vânzător în termenul specificat în descrierea sa (sub rezerva paragrafului 5 al acestui paragraf), în modul ales de Client la plasarea Comenzii.
- A În cazul comenzii Produselor cu date de livrare diferite, data livrării este cea mai lungă dată dată.
B În cazul comenzii Produselor cu termene de livrare diferite, Clientul are opțiunea de a solicita livrarea Produselor în părți sau livrarea tuturor Produselor după finalizarea întregii comenzi.
C În cazul comenzilor individuale, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel cu Vânzătorul, timpul de procesare este prelungit cu încă 6 zile lucrătoare. - Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:
- Dacă Clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată – de la data creditării contului bancar al Vânzătorului.
- Dacă Clientul alege metoda de plată la livrare – de la data Contractului de vânzare,
- Dacă Clientul alege să ridice Produsul personal, Produsul va fi gata în termenul specificat în descrierea Produsului. Clientul va fi informat suplimentar de către Vânzător cu privire la disponibilitatea Produsului pentru colectare prin trimiterea unui e-mail adecvat la adresa de e-mail a Clientului furnizată la plasarea Comenzii.
- În cazul comenzii Produselor cu condiții diferite de pregătire pentru colectare, Clientul are opțiunea de a colecta Produsele în etape (în funcție de disponibilitatea lor pentru colectare) sau de a colecta toate Produsele după finalizarea întregii comenzi.
- Începutul perioadei de pregătire a Produsului pentru colectarea de către Client este calculat după cum urmează:
- Dacă Clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată – de la data creditării contului bancar al Vânzătorului.
- În cazul în care Clientul alege metoda de numerar la ridicarea personală – de la data încheierii Contractului de vânzare.
- Produsul este livrat pe teritoriul Uniunii Europene.
- Livrarea Produsului către Client este contra cost, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a produselor (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului pe site-ul magazinului online în fila „Costuri de livrare” și la plasarea Comenzii, inclusiv atunci când Clientul își exprimă dorința de încheiere a acordului de vânzări la distanță.
- Ridicarea personală a Produsului de către Client este gratuită.
- Clientul este obligat să deschidă coletul la curier. Din cauza numeroaselor deteriorări ale coletelor de către companiile de curierat, în cazul unei astfel de situații, clientul trebuie să raporteze problema la curierul care efectuează livrarea. Dacă doriți să ne faceți o reclamație, este necesar un raport de deteriorare scris la curierul care livrează coletul. În cazul în care bunurile sunt complet deteriorate, vă rugăm să nu ridicați coletul și să notați curierului că bunurile nu au fost ridicate din cauza deteriorării. În cazul în care condițiile de mai sus nu sunt îndeplinite, reclamațiile trimise către noi vor fi respinse.
§ 10
Dreptul de a se retrage din contract
- Cumpărătorul care este un consumator care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din acesta fără a da un motiv.
- Durata perioadei specificate la alineatul 1 începe cu livrarea Produsului către Consumator sau către o altă persoană decât transportatorul desemnat de acesta.
- În cazul unui acord care include multe produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți, data specificată la alineatul 1 se execută de la livrarea ultimului element, lot sau o parte.
- 1 În cazul unui Acord care constă în livrarea regulată a Produselor pentru o perioadă specificată (abonament), data specificată la alineatul 1 se execută de la intrarea în posesia primului produs.
- Consumatorul se poate retrage din Contract prin transmiterea către Vânzător a unei declarații de retragere din Contract. Pentru a respecta termenul de retragere din acord, este suficient să îl trimiteți de către consumator
declarații înainte de expirarea perioadei respective. - Declarația poate fi trimisă prin poștă tradițională, fax sau e-mail prin trimiterea declarației la adresa de e-mail a vânzătorului sau prin trimiterea unei declarații la
site-ul web al vânzătorului – datele de contact ale vânzătorului sunt specificate în § 3. Declarația poate fi prezentată și pe formular, al cărui model este atașat ca apendicele 1 la prezenta
Din regulamentele și o anexă la Actul din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, dar nu este obligatoriu. - Dacă, datorită naturii Produsului, acesta nu poate fi returnat prin poștă obișnuită, informații despre acest lucru, precum și despre costul returnării Produsului, vor fi incluse în descrierea Produsului în magazinul online.
- Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță nu are dreptul consumatorului în legătură cu acordul:
- în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește pentru a-și satisface nevoile individuale,
- în care obiectul serviciului este un articol livrat într-un pachet sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea pachetului din motive de protecție a sănătății sau motive
igienice, dacă ambalajul a fost deschis după livrare, - în care obiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de valabilitate,
- pentru furnizarea de servicii, în cazul în care Vânzătorul a furnizat integral serviciul cu acordul expres al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea serviciului că după ce Vânzătorul a îndeplinit serviciul, va pierde dreptul de a se retrage din Contract ,
- în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu are control și care pot apărea înainte de termenul de retragere din acord,
- în care obiectul serviciului sunt articole care după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte articole,
- în care obiectul serviciului sunt băuturile alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare și a cărui livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a cărei valoare depinde de fluctuațiile de pe piață, peste pe care Vânzătorul nu are control,
- în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare,
- pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament,
- pentru livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil, dacă prestarea serviciului a început cu acordul expres al consumatorului înainte de termenul de retragere
din contract și după ce a informat vânzătorul despre pierderea dreptului de retragere din contract,
§ 11
Reclamații și garanție
- Acordul de vânzare acoperă produse noi.
- În cazul unui defect al bunurilor achiziționate de la Vânzător, Cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație pe baza prevederilor garanției din Codul civil sau în conformitate cu principiile garanției acordate pentru produs
- Reclamațiile trebuie transmise în scris sau electronic la adresele Vânzătorului prevăzute în prezentul regulament.
- Vânzătorul va răspunde la reclamație imediat, cel târziu în termen de 14 zile și, dacă nu o face în acest termen, se consideră că solicitarea Clientului a fost considerată justificată.
- Bunurile returnate ca parte a procedurii de reclamație trebuie trimise la adresa menționată la § 3 din prezentul regulament.
- Dacă a fost acordată o garanție pentru produs, informații despre acesta, precum și conținutul acestuia, vor fi incluse în descrierea produsului din magazin.
§ 12
Modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac
și a căilor de atac
- Informații detaliate cu privire la posibilitatea cumpărătorului de a utiliza metode de reclamație și recurs extrajudiciare și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birouri și pe site-urile web ale mediatorilor pentru consumatori,
organizații sociale ale căror sarcini statutare includ protecția consumatorilor și la următoarele adrese de internet ale Consiliului Concurențe și Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor:
http://www.consiliulconcurentei.ro/ , https://www.anpc.ro .sau
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. - Cumpărătorul are următoarele posibilități exemplare de utilizare a procedurilor extrajudiciare de reclamație și recurs:
- Cumpărătorul este îndreptățit să se adreseze unei instanțe permanente amiabile pentru consumatori menționată la art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comerțului (Jurnalul de legi din 2014, punctul 148, cu modificările ulterioare), cu o cerere de soluționare a unui litigiu care rezultă din Acordul încheiat cu Vânzătorul;
- Consumatorul este îndreptățit să solicite inspectorului provincial al inspecției comerciale, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comerțului (Jurnalul de legi din 2014, punctul 148, cu modificările ulterioare), cu o cerere de inițiere a unei proceduri de mediere cu privire la soluționarea pe cale amiabilă a litigiului dintre Cumpărător și Vânzător;
- Consumatorul poate obține asistență gratuită în soluționarea litigiului dintre el și Vânzător, folosind și asistența gratuită sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (inclusiv Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor din România)
§ 13
Datele personale în Magazinul online
- Administratorul datelor personale ale clienților colectate prin intermediul magazinului online este Vânzătorul. Datele personale ale clienților colectate de administrator prin intermediul magazinului online sunt colectate pentru a implementa Contract de vânzare și, dacă clientul este de acord – și în scopuri de marketing. Destinatarii datelor cu caracter personal ale clienților magazinului online pot
fi:- În cazul unui Client care folosește Magazinul online cu metoda de livrare prin poștă sau curier, Administratorul furnizează datele personale colectate de Client către transportatorul sau intermediarul selectat care efectuează expedierea la cererea Administratorului.
- În cazul unui Client care utilizează Magazinul online cu metoda plăților electronice sau cu un card de plată, Administratorul furnizează datele personale colectate de Client către entitatea selectată care efectuează plățile de mai sus în Magazinul online.
- Clientul are dreptul de a-și accesa datele și de a le corecta.
- Furnizarea de date cu caracter personal este voluntară, dar neprezentarea datelor cu caracter personal indicate în regulamentele necesare încheierii unui contract de vânzare duce la incapacitatea de a încheia acest contract.
§ 14
Dispoziții finale
- Acordurile încheiate prin intermediul magazinului online sunt încheiate în limba română.
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica regulamentele din motive importante, adică: modificări ale legii, modificări ale metodelor de plată și livrare – în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a prevederilor prezentelor reglementări. Vânzătorul va informa Clientul despre fiecare modificare cu cel puțin 7 zile în avans.
- În aspectele care nu sunt reglementate de prezentul regulament, se aplică dispozițiile general aplicabile ale legislației poloneze, în special: Codul civil; actul privind furnizarea de servicii electronice; Legea privind drepturile consumatorilor, Legea privind protecția datelor cu caracter personal.
- Clientul are dreptul de a utiliza mijloace extrajudiciare pentru a trata plângerile și despăgubirile. În acest scop, el poate depune o reclamație prin intermediul platformei de internet UE ODR disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.